en skit!

Hallå hallå!
Ja, igår var det ju lite roligt :Ö hahahha..
Men idag hade vi sovmorgon, det ägde..
Vi hade väll lite lektioner, fyra typ :Ö haha dagen var nog fakitskt kul :Ö hahahah
Efter skolan åkte jag fanny och rebecca lite isgrej utanför skolan, haha jag ramlade på rumpistumpen :Ö
Haha men sen så gick viola and me hem till hon och först åt vi en macka och sen satte vi på oss lite kläder och sen gick vi nog ca till teknikbacken hahahah nööördarna 09 (: me like
Men det ägde i backen, det gick som på räls! allså snabbt :D hehe
Not det gick inte så snabbt, sen gick vi en skog hem, haha och sen kom vi till fanny igen,
och då typ gjorde vi kokosbollar och sen kolldae vi klart på MATHER MIA :D
mamma mia, för er som inte kan engelska..
sen var fanny knas :D½
sen åkte jag hem det ägde not! gick på toalletten och sen åt jag lite mat :D:D:D
nu sitter jag här cool som jag är och skriver
harebra som en hare, puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0