måndag jamaicaa baby

tjooo bloggen. haha skoja
julia har ju skrivit om dagen redan men hon har vart cp hela dan :ö  hahahahahhahah har dött av garv!
på slöjden bestämde vi att våra familjer ska åka till jamacia tillsammans. eftersom båda våra mammor är vänsterhänta och vill åka till jamaica.
På lunchen var pastan slut :( hhahahhah då sa jag till tanten och då hade jag tydligen skrikit fett mycket när jag sa det.
yeye vi hade ju bara fyra lektioner idag först matte. hahah tony är så jävla rolig :ö hahahah garvade asmycket sen slöjd, aasroligt. lunch, den var också ganska rolig. eftetr det var det so hahahhah fy nästan roligaste lektionen jag vart med om :ö julia var roligaste jag vart med om. sen råkade jag säga att min lärare var lesbisk. då blev hon lite sur tror jag :(
sen svenska den var inte lika rolig eftersom vi läste hela lektionen-
sen slutade vi och då åkte vi i nån isgrej. hahah sen skrev ju julia vad vi gjorde. hahahah sen när vi drog till teknik hade vi foppatofflor mjukisbyxor och benvärmare . snygggaste jag sett!
haha när vi var klara där så gick vi hem och bakade ( ahha ofta vi gör det ) och kolalde på mamma mia :)
sen åkte julia hem och jag dsuchade och åt mat. nu ska jag nog plugga till svenska provet imorron :d lätt att jag ska få mvg :ö mohahahah och sen på fredag har vi so prov och om jag får mvg på dom så får jag caaaaaashflow det äger.
pusssfannnnnnnuuuuua haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0