min mamma :Ö

hahahahhah hon är asknäpp just nu :Ö hahahahhahah sitter och asgarvar .
hon skriver asroliga saker på msn till mig och till julia
sen idag i skolan när jag skickade ett sms till henne : vi ska till jamaica med julias familj :D
hon ba: cool man (h)            HAHAHHAHAHAHAHHAHAH
sen så tror hon julia är hennes kompis ! ahahhahah
hon äger säger hon :D
hon gjorde iaf god mat idag (a) det varbra .



sen idag när jag och julia kollade på mamma mia sen där i slutet så hahhahahhahah. solveig, oda och birgitta :Ö ahhahahahha jag doooooog.

och idag har vi sjungit .  fanny är här, julia är här. tack och lov att rebecca är här. och i vårt glada gäng har vi matilda här idag tack och lov att elina är här. osv osv :Ö hahahhah rh sång föralltid <333333333 
sen pa-pa-paya kokonöt trallalalal  och  pyttipanna pyyyyyyytttipanna det är det bästa som jag vet.     ahahhaha lågstadiet sången alla sjöng när det var pyttipanna :Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0