tjoho

Har inte orkat skriva idag. Haha har inte hänt så mycket förutom på so.n hhahahah
M har dissat mig heeeeela dagen idag :(:( väldans arg :( kan bero på det jag sade igår. hehe men liksom jag är ju hons favorit elev nästan :D haha sen så nu dissar hon mig väldans sorgligt
Efter skolan gck jag hem och åt typ bara och kollade på tv sen åkte jag på träning. Efter träningen sprang vi ute.
Sen segade mamma vääääldigt länge -.-' hahah  men ah då bestämde vi iaf att jag och schtephi ska ta hål i naveln snartasttttttttt om hon får annars tar jag själv. Eftersom att en viss person vid namn JULIA ska ta i edis -.-' det var dyrt där bruden :D
Jaja kom hem duschade osv sen har jag inte gjrot nånting är tröött som fan. juste idag gjorde jag svenska provet :Ö haha om jag inte får mvg på det får jag inga pengar *sadface*

Imorron ska jag vara med julia på dagen sen på kvällen ska jag och  stephaniee kolla på 93orna, hon tvinga mig -.-'
haha nu ska jag äta nudlar och sen sova :D
pussfanny123


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0